View Single Post
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Jeg har ikke sagt at det IKKE finnes en universell fartsgrense. Jeg vet godt vi har en universell fartsgrense. Jeg sa VI ikke vet alt innen fysikk og har alldeles ikke funnet ut av alt som finnes innen fysikk. Det er jo felt vi observerer men ikke forstår oss på.. Så les mitt poeng: Vi vet ikke hva vi kan forvente å finne i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis. Selvfølgelig vet vi ikke alt om fysikk, men hittil så er det ingen grunn til å tro at man kan sende informasjon raskere enn lysets hastighet. Du må gjerne komme med begrunnelse på hvorfor og evt. hvordan noe kan sendes raskere enn lyset.

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Tja, kanskje du kan slutte med dine "hersketeknikker" ..eller jeg vil kalle det for nedlatende håning.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det hadde vært til din fordel å gå på ball i stedet for person for en gangs skyld.

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Spørsmålet var hvor lenge du har studert Ufologi.. glemte du å svare på det ?
Vis hele sitatet...
Studere ufologi? Virkelig? Ja, å lese og "studere" uten noen relevant kunnskap om tilsynelatende utenomjordiske fenomener kan være gøy, men at man tilegner seg noen nyttig kunnskap? Neppe. Hadde du vært seriøs hadde du faktisk bedrevet god forskning i stedet for å slenge dritt om andre på et nettforum.

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Dette med hersketeknikker er jo noe du kunne tatt deg en omgang med. Du er jo direkte ufyselig i svarene dine Vidarlo, du ser det nok ikke selv og det er ikke første gangen jeg ser deg være nedlatende. Og ikke gidder du ta deg tiden til å studere temaet eller spørre hvorfor jeg mener det jeg mener.
Vis hele sitatet...
Slik jeg tolker vidarlo sine innlegg kommer han faktisk med argumenter man kan ettergå, i stedet for å kaste rundt seg med synsing og videoer som ikke har et fnugg av gode bevis eller forskningsrapporter.

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg

Her er ett klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=-2b4qSoMnKE"

bla bla bla.............

Viser jo at du ikke gidder å høre på folk som har førstehånds erfaring med dette, men å dra frem idiotiske teorier ifra andre er mere din vei. Ikke har du kjennskap til Gimbal systemet på disse flyene som tok disse opptakene, ikke hører du på piloter som har årevis med erfaring.. men Debunk Mike, ja han tror du på!
Vis hele sitatet...
Tro kan man gjøre i ufologi-kirka. Jeg har ikke lyst til å tro, jeg har lyst på troverdige teorier som er basert på kunnskap og gode data.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Under er svar til et innlegg xxxXxxx skrev som mod. slettet nå nettopp, innlegget ble sammenslått.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Skeptikerene vil alltid si det ikke er mulig fordi avstandene er så enorme, men tenker ikke på at tidligere sivilisasjoner enn oss kan ha mye mere kunnskap enn hva vi har. Vi har ikke kommet langt i vår avanserte vitenskap (100-200 år). Og heller ikke følger skeptikerene med på hva som blir observert og publisert.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype hva du mente med "Og heller ikke følger skeptikerene med på hva som blir observert og publisert." ?

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Er selv svært kritisk til det meste og vil ha bevis for det meste, men etter å ha fulgt med på hva som blir observert og hva som er dokumentert så vil jeg påstå at: Ja, vil blir besøkt, ingen vet ifra hvor..selv ikke USA. Nei, det er ikke Russland. Utenomjordisk: Ja, helt klart. Og nei, Jeg tror ikke på noen gud.. det er ikke annet enn sykt absurd i min tankegang.
Vis hele sitatet...
Har du noen andre "bevis" enn synsing på YouTube?

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Har du forsket dette emnet ?
Vis hele sitatet...
Nei, men må man ha forsket på et emne for å diskutere det? Så lenge jeg ikke slenger ut vage påstander uten noen som helst form for god argumentasjon så trenger man vel strengt tatt ikke å være en forsker?
Det virker som om du har en meget vag oppfatning av hva hvermannsen mener med å være en forsker, men siden du åpenbart er det så kan vel du publisere litt av arbeidene dine?

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Jaha? vis meg disse rapportene da?
Vis hele sitatet...
Shit in shit out. Kommer du med vage påstander og vag argumentasjon, så får du det som oftest tilbake.

Nå er vel teorien om at man ikke kan sende informasjon raskere enn lysets hastighet godt begrunnet i fysikken, og hittil er det ikke motbevist at informasjon ikke kan sendes raskere enn lysets hastighet.

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Jeg vil ikke tro heller, og noe Ufologi-Kirke har jeg aldri hørt om.. vil ikke høre om kirker heller. Har du ?
Vis hele sitatet...
Det har jeg, alt fra Scientologi til den enda verre (grøss og gru) Heaven's Gate. Til dere som vil se en video av resultatet av Heaven's Gate, så slenger jeg med en advarsel om relativt forstyrrende innhold.

Heldigvis mener jeg ikke at du er medlem av noe slikt svineri, men at man kan føle seg mer verdifull og å være medlem i et felleskap ved å fordype seg i konspirasjonsteorier om aliens og diverse som flat-earth, det er åpenbart.
Sist endret av Veggen; 14. mars 2020 kl. 02:44. Grunn: Innlegg som besvares ble slettet.