View Single Post
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Vet ikke helt hvor fra, men det jeg venter skal sørover.. Like før jeg kvitter meg med alt av brukerutstyr hjemme en plass utenfor tomta her, men sist de var her på razzia så lot de alt ligge fant kun litt sopp, hadde jeg hatt noe slikt hadde jeg nok gått og gravd det ned ute men nå hadde jeg nesten kost meg litt for vet at ikke de finner noe. Her er det så mye milligrams piecer med hasj på bakken, samt amfetaminspor i sikkert halve gulvet, og spor av dop som hunder reagerer på at jeg tror bare det markerer overalt den bikkja isåfall. setter oppp et lite skjult kamera med motion sensor og venter i spenning

Men samtidig vil jeg jo mye heller gjerne få pakken da og slippe purk-på-dør. Greit å være forberedt uansett

BTW noen som kan utdype meningen av å kryptere pcen? vil det si at harddisken ikke kan leses om de tar den ut eller at alt jeg foretar meg lokalt på maskinen blir usynlig?
Vis hele sitatet...
får ha lykke til da, og husk å kontakte datatilsynet ang regler for å sette opp kamera.. hehe

men lett forklart når du krypterer legger du på en kode så andre ikke kan lese det. for å "låse opp" den krypterte dataen (info lagret på hdd/sdd/usb osv) må man da ha "koden".

som fler sikkert ser er jeg ikke ekspert på dette og kommer nok en forklaring som er både lettere og bedre enn min, men..