View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det er vanlig å bare nekte og få det henlagt. Det at du har rent rulleblad og ikke er tatt for forholdet før, er av stor betydning.
Det som gjør bevissituasjoen vanskelig, er at de må kunne knytte en betaling/bestilling til dette. At man vipser en kompis 1500 kroner noen uker tilbake, eller at man har overført til en venn, er fks ikke nødvendigvis nok. Det må være noe som har tydelig sammenheng.
Har man gjort opp kontant eller uten noe digitale spor eller andre spor, så er jo dette håpløst å etterforske.
Ligger det en føring på "Sensiseeds.com" på bankkortet ditt derimot, så kan det tenkes at kunne etterforske seg frem til et bevis.
Ærlig talt har jeg aldri hørt om en sånn sak.
Men i mange tilfeller jeg personlig har kjent siktede, så er henleggelse normalen. Men der folk allerede er tatt for forholdet før,
har saken ofte et strafferettslig utfall. I de sakene jeg kjenner til der, så har det vært et slags sannsynlighetsovervekt-greie
som fører til at man får en dom, som man da kan anke, men slike saker kjenner jeg heller ikke til noen nye eller gode eksempler på
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke de klarer å knytte noe til meg. Er bare nervøs mtp razzia. håper politet tar kontakt med meg først å spør hva denne pakken er før de bestemmer seg for å razzia huset. (Hvis pakken er stoppet ) men som en skrev tidligere så er vist mye stoppet i disse tider, så må vell bare smøre meg med tålmodighet å håpe på det beste