Tråd: NY FUNKSJON Skrive innlegg anonymt
View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
La meg bare få alt med på en plass: Bruker driver facebookside for pirattaxi, poster anonymt innlegg her der han påstår å være en "vanlig" kar, og spør om erfaringer rundt siden evt lovlighet.
Vi gjenkjenner skrivestilen hans (for det skal ganske lite til når du har endel år på bruket her), samme fyr registrerer seg en enda en bruker og prøver igjen å lure folk til at trådstarter ikke er admin av gruppen selv om han er det.

Han har altså misbrukt anonymsystemet og drevet snikreklame for sin side og du er sur fordi noen avslørte ham bare ved å gjenkjenne skrivestilen?
Vis hele sitatet...
At trådstarter brøt reglene har ingenting med at en fra crew prøvde å knytte denne brukeren til en profil på facebook, jeg vet ikke hvor mange admins det er i den aktuelle gruppen men det pleier å være veldig få.

Det står vel også i reglene at regelbrudd skal rapporteres og ikke diskuteres i tråden.
Jeg synes bare at crew bør holde seg for gode til å prøve å identifisere en anonym bruker i ett offentlig innlegg.

Hvor går grensen for når man kan forvente å bli forsøkt identifisert?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja, vi deltar på linje med alle andre på forumet i diskusjoner. Legg og merke til at brukarnavnet aldri vart skreve i tråden. Dei som kunne identifisere brukeren det var snakk om, kunne det uavhengig av at crew deltok i tråden
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke hvem brukeren er, men nå vet jeg at det påstås at admin(s) i den gruppen er rusmisbrukere.
Sist endret av random105675; 26. mars 2018 kl. 13:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.