View Single Post
Hahaha! Dette er close to nothing i forhold til noen av mine, mine venners eller min fars ute av kontroll fylle kuler.
Har ikke lest hele tråden, men ser ute som du har fått de svarene du trenger Det er bare til å slappe helt av, mest sannsynlig så var ikke fyllekulen din så ille som du tror engang, og de aller fleste har driti seg ut på fylla en gang eller tusen. Faen folk skjønner at du bare var drita, noe som skjer en gang i blant.

Og etter 3 år?? det kan jeg nesten love deg at det er ingen som husker noen ting av med mindre du gikk massakre på et kjøpesenter eller noe (som du absolutt ikke gjorde )
Selv på den lille møkka plassen av et høl som jeg bor, der alle kjenner alle så er det ingen som går rundt å husker på ting som skjedde for år siden. Faen jeg lover deg! folk her jeg bor har gjort så jævla mye sinnssykt i fylla, så går det ett par måner så er det ingen som bryr seg lenger

Haha, jeg kan ta ett par eksempler for deg om det kanskje får din situasjon til å føles veldig liten:

En kamerat av meg drakk en hel flaske med 85% en gang, det begynte med at han lagde seg noen små drammer, så ble dem større å større jo mer drita han ble. Vips så er hele flaska tom, og det endte selvfølgelig i en katastrofe av en black out. Kjempe lang historie kort, han endte opp helt naken i ett hus som ikke var hans, spøy rundt i hele huset, mens han gikk rundt og ronka seg selv foran alle man.
Han var så og si umulig å stoppe, han presterte også og slå ned sin egen mor med en sykkel pumpe mens han fortsatt var naken.
Før han til slutt blir slengt i bakken av politiet.. The end.. var også mer som skjedde den kvelden selvfølgelig men orker ikke skrive så mye mer

En annen fyr jeg vet hvem er, grise kjørte bilen sinn i fylla og kjørte rett i en hus vegg i veldig stor fart.
Bilen hans sto helt seriøst inne i stua hos en fyr. Han kjørte bilen rett igjennom veggen og inn i stua. Han var bare drit heldig at han ikke drepte seg selv eller noen andre.

Tenk deg fylle angsten de hadde a?!

Har flere historier på lager, men tror det er nok for denne gang. Poenget her er at etter en stund så er det ingen som husker det nesten, kanskje en gang i skuddåret så er det en eller annen som kommer på det å: "husker du den gangen bla bla..." så ler vi litt og til og med dem som var involverte ler, så er det glemt til neste skuddår.
Altså det er ingen som kommer til å si: "Faen, husker du den gangen ho kjerringa drakk seg drita, begynte å grine på en pub og prøvde å kjøpe mer øl!!"... Er ingen som husker sånt bare etter et par dager!

Take it easy