View Single Post
Jeg har forsøkt Melatonin på flere måter den siste tiden. Først ved å innta dosen rett før leggetid ved 22-tiden. Da funket det greit så sant jeg tok dobbel dose av foreskrevet. Det fungerte et par kvelder, men så var det også over. Er kjent for å tolerere medisiner så bra at alt ikke virker tilslutt. Men så leste jeg at for å få forskjøvet døgnrytmen så må man innta Melatonin rundt kl 18-19, og da fikk jeg iallefall ikke sove. Mitt store problem er at jeg er en grubler. Jeg klarer på en måte ikke å slå av harddisken når jeg skal sove. Jeg blir liggende å tenke, hører musikk jeg har hørt i løpet av dagen om og om igjen, eller bare ligger og tenker på hva som skal skje dagen etterpå. Sånn sett er Truxal en vidundermedisin. Det er som å trykke på avknappen på maskinen, og så er du logga ut for dagen. Den fungerte helt perfekt for meg, bortsett fra at jeg følte meg svimmel, slet med vektøkning og fikk blodtrykksfall. Men mulig det er prisen en må betale for å få en god nattss søvn for min egen del.....