View Single Post
Sitat av Dice Vis innlegg
Dette er som aspirant, ikke ferdig utdannet. Det skal sies at dårlig lønn har vært tema i kriminalomsorgen, og er nå på dagsorden da de mister mye bra folk til andre stillinger som er høyrere lønnet, men lønna er såklart bedre for et utdannet enn for aspirant uansett. Hvis kriminalomsorgen er noe du kunne tenke deg så ville jeg ha søkt, da de mest sannsynlig også går opp i lønn innen du er ferdig utdannet. ( BAre å google litt så finner du flere artikler på akkruat dette). Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg tok selvsagt helt feil her ja og du har rett, 25K bruttolønn er som aspirant. Har du da noe info om hva startlønn er for en ferdig utdannet fengselsbetjent? De kildene jeg finner nevner kun aspirantlønn, utdanning.no henviser til medianlønn.
Dette er uansett et veldig godt alternativ, synd at jeg gikk glipp av søknadsfristen for kullet som starter januar 2018. Da har jeg i det minste god tid til å forberede meg mest mulig til de søker igjen neste år, går utifra at bakgrunn i et pedagogisk og sosialtfag er et pluss.

Virker som at du har innsyn i det å være fengselsbetjent, har du jobbet som det selv eller er innenfor samme felt?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Hvis du har noen spørsmål ang. det å jobbe i bibliotek, så er det bare å spørre.
Vis hele sitatet...
Hvor vanskelig er det egentlig å få en slik stilling 100%? Ettersom jeg allerede er voksen er jobbsikkerhet en høy prioritert. Er det noe ved bibliotekar jobben som folk flest kanskje ikke tenker over, oppgaver du selv ikke hadde forventet?

Sitat av Blargh Vis innlegg
De fleste bibliotekarstillinger innebærer en form for formidling, dvs. snakke foran forsamlinger i større eller mindre grad. (greit å vite :-) )
Vis hele sitatet...
Det hadde nok gått helt fint. Til tross for at jeg er introvert er jeg ganske komfortabel med å snakke til større forsamlinger, bare det ikke er på daglig basis
Sist endret av ToxicAvenger; 19. september 2017 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.