View Single Post
Jeg blir 24 i November.

Jeg har egentlig ganske blandende følelser for spill. Både gode og negative. Selvfølgelig blir jeg glad hvis jeg oppnår noe bra eller litt irritert hvis jeg dør eller annet.
Det hender også at jeg føler jeg har kastet bort tid og enkelte ganger ikke.

Depresjon er noe jeg har tenkt på flere ganger jeg kanskje lider av. Var en stund i ungdomstiden min jeg virkelig sleit med det sosiale og ikke ville noe.

I den situasjonen jeg er i for øyeblikket, er vikariat mer akseptabelt for meg mtp vi skal flytte sommeren 2017, og jeg tar gladelig alt av jobb.

Sitat av Martin1d Vis innlegg
Ja det er du, til en viss grad iallefall. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å gjøre alt av husarbeid hjemme før hun kommer hjem og all eventuelt finne deg en mer produktiv hobby imens du er hjemme. (Sier ikke at du også kan game, men prøv å begrens det til imens hun er på jobb iallefall) Du kunne også begynt å trene for eksempel om du ikke gjør det fra før av.
Vis hele sitatet...
Er begrenset hvor ofte jeg kan kjøre over gulvet med støvsugeren og tørke støv i en 50kv leilighet , men ja, jeg skjønner hva du mener.
Ikke mange hobbyer man kan finne i denne lille bygda vi bor i med drøye 1800 innbyggere. Skal jeg en plass, må jeg hive meg i bilen og kjøre 1 time +
Sist endret av Snyltebjarne; 13. oktober 2016 kl. 23:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.