View Single Post
Hei alle sammen. Admin får bare slette innlegget mitt om det ikke passer her..

Jeg jobber med avfallshåndtering og tømmer flere tusen søppeldunker i uken. Noen ganger hender det seg at det blir igjen en pose eller to i bunnen av dunken, spesielt når det er kaldt ute og det fryser.

I dag så skulle jeg ta opp en pose og var uheldig å stakk meg på en sprøyte. Det har skjedd før med blant annet insulinsprøyter, men dette var blitt brukt til å sette et skudd med et eller annet i.

Da var det bare å avslutte ruten vår kl 7 om morgenen og dra til legevakt for observasjon i tilfelle det skulle være noe drit jeg har fått i meg. Slikt svineri vil vi renovatører ha oss frabedt. Formålet med at jeg oppretter denne tråden er fordi at jeg vil at det skal opplyses om at dette kan være ekstremt farlig for oss som driver å roter i søplet deres.

Se til helvette å få pakket inn de ekle sprøyte og sprøytespissene som dere bruker til å pakke inn i kroppen før du kaster det. Det tar deg 30 sekunder å legge noe rundt sprøytespissen eller legge sprøyten i en boks av noe slags..

Så neste gang du kaster noe så tenk på at det er mennesker som skal håndtere dette etterpå og se til å få pakket inn sprøytene dere bruker før det kastes!
Sist endret av TrippyPippi; 13. januar 2022 kl. 17:02.