View Single Post
Sitat av bigg10 Vis innlegg
Hei. Jeg er i en litt kjip posisjon nå med et uttak fra Unibet. Jeg og en kompis er begge 18 år gamle og har spilt litt på hans konto i det siste, sammen. Vi har til tider lagt inn penger med mitt kort grunnet at han ikke hadde sitt eget kort fysisk med seg, hvor han bare har vippset meg. Vi som 18 år og naive leste ikke gjennom "Regler og vilkår" hvor det står at dette er ulovlig. Uttaket er på vent og han blir forespurt dokumenter fra kortet mitt. Det var han som spilte og er hans gevinst, men dette, selvfølgelig har lite å si. Uttaket er "på vent" og jeg kan ikke få de tilbake til spillbar saldo hvor jeg eller han evt. kunne fått spilt det bort til en kompis gjennom unibet. Er dette en situasjon hvor vi må legge oss flate og forklare det, evt håpe på det beste? Eller vil det være bedre å prøve å redigere inn falskt navn på mitt kort, er det evt. konsekvenser med dette?

Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Selv har jeg årevis erfaring med dette og du vil ikke se pengene igjen dersom du innrømmer og ha brukt et visa kort i et annet navn en Unibet kontoen . Dette er da kort holderen kan kjøre reklamasjon og trekke pengene tilbake som svindel og lett vinne saken dersom Unibet kontoen er i et annet navn en visa kortet . Du har også flere som bruker hacket / phisha kort info og prøver hvitvaske midlene via gambling sider .

Mitt råd er enkelt , forfalsk en kontoutskrift fra din kompis sitt visa kort og få den til og se ut så din. Du kan også photoshoppe kortet hans til ditt navn . Unibet har _ingen_ måte og vite om det kortet tilhører ditt eller din kompis navn og det er nettopp derfor dem spør disse dokumentene . Jeg har selv gjort dette i flere tilfeller og alltid fått godkjent uttaket .

Mods får fjerne innlegget dersom jeg bryter noen regler her nå.

Sitat av Moneyking Vis innlegg
Selv har jeg årevis erfaring med dette og du vil ikke se pengene igjen dersom du innrømmer og ha brukt et visa kort i et annet navn en Unibet kontoen . Dette er da kort holderen kan kjøre reklamasjon og trekke pengene tilbake som svindel og lett vinne saken dersom Unibet kontoen er i et annet navn en visa kortet . Du har også flere som bruker hacket / phisha kort info og prøver hvitvaske midlene via gambling sider .

Mitt råd er enkelt , forfalsk en kontoutskrift fra din kompis sitt visa kort og få den til og se ut så din. Du kan også photoshoppe kortet hans til ditt navn . Unibet har _ingen_ måte og vite om det kortet tilhører ditt eller din kompis navn og det er nettopp derfor dem spør disse dokumentene . Jeg har selv gjort dette i flere tilfeller og alltid fått godkjent uttaket .

Mods får fjerne innlegget dersom jeg bryter noen regler her nå.
Vis hele sitatet...

Glemte nevne at ingen gambling sider anmelder om du blir tatt for dokument forfalskning , da dem selv ikke har alt på det lovlige og alt for mange gjør det . Du blir dog utestengt på livstid og midlene blir låst for alltid . Du skal også huske at du er ikke den første som gjør dette så forfalskningen må være perfekt og gjort av noen med erfaring . Sørg også for at disse dokumentene du forfalsker blir ordentlig slettet så det ikke blir brukt mot deg i en annen sak senere i livet ved feks beslag av telefon osv .
Sist endret av Moneyking; 10. januar 2022 kl. 18:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.