View Single Post
Så fin historie, jeg hverken kan eller behøver Tinder, men det kan tydligvis være positivt.
Hva skal til for at hun kan bli i Norge, om hun ønsker det da.
Her er det nå 27 celsius grader i skyggen, fantastisk på nord Vest landet den 31.mai.
Jeg setter svært stor pris på dere som skriver og deler deres dag. Dager kommer i mange former, ikke bare gode og dårlige, men med mange nyanser. For min del gjelder det å bli litt mer kjent med nyansene, og sette pris på den dagen jeg har.
Tror på Gud jeg også, men er ikke en flittig kirkegjenger, er litt" misunnelig" på mennesker med sterk tro. Mine avdøde foreldre var almidelige arbeidsrommet mennesker, de hadde sin tro på Gud og Jesus og han hellige ånden som det er litt vanskelig å få taket på.
Nå vil jeg IKKE at dette skal bli store diskusjoner om religion og sånt, det er ikke en sånn tråd.
Uansett, en skal respektere andre sin tro, legning, farge, sko størrelse og så videre.
Ha en fortsatt fin dag dere mine med freaks, jeg har veps som må drepes og planter som må vannes.
Klem fra Betty

Sorry, kjærlighetssorg er så ille at ingen forstår.
Store klemmer fra en gammel dame som har opplevd mye.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 31. mai 2021 kl. 14:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.