Tråd: Ekte ksalol?
View Single Post
Sitat av LilleVanilje Vis innlegg
jaha, du har skikkelig peiling hører jeg! tell me more :-)
Vis hele sitatet...
Tablettpresse er enkelt å få tak i har jeg hørt. En person jeg stoler på, og som jeg tror at snakker sant, sa at til og med presser som har vært på fabrikk og produsert "ekte" medisiner selges til høystbydende når de skal byttes ut. Har aldri faktasjekket dette, men kan jo være sant. Riktig virkestoff skaffes sikkert fra kina, og resten av ingrediensene som trengs er antageligvis lette å skaffe. Så da har man produksjonsutstyr og ingredienser som er identiske med det som blir brukt til å produsere ekte medisiner. Hvordan brettene lages aner jeg ikke, men kan ikke være vanskelig å få det til. Da er det, i følge pilleprofetene på freak.no, "fake" og skal kastes i søpla. Samme personer som sier at 50-60% av roche rivotrilglassene er falske og ikke virker... Noe som etter min mening er bullshit. Har aldri kjøpt piller det ikke har vært funk i, for min del. Men du må skjønne at "ekte apotekvarer" er the shit, liksom!

Jeg har såklart ikke kilder eller noe på dette, sånn til opplysning. Så det er mest spekulasjon.
Sist endret av TrippyKing; 4. juli 2020 kl. 03:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.