View Single Post
Hei!

Jeg har normal iq, på nedre del av normal området... . Jeg lærte meg ikke matematikk ordentlig fordi jeg slapp unna og følge med i en del timer på skolen gjennom barndomsårene og ungdomstiden.. Jeg fungere kjempe flott, men har en del hull. Jeg har tatt en særiøs test av iq min..

Det jeg nå lurer på er,: hvis jeg går inn for å lære meg matte skikkelig, fra bunn av til litt til, kommer jeg til å utvikle meg å få høyere iq? Eller må jeg ha lav iq hele livet?? Jeg hadde likt å ha en høyere iq, da det har ganske mange fordeler her i livet ikke det at jeg merker noe særlig til det annet enn på mine matematiske evner, og andre greier som inngår i matte...
Er det noen som vet noe om dette? Evt har noe å linke til som beviser at jeg kan få høyere iq. Jeg har normal iq, på nedre del av normalområdet..( i forhold til folk på min alder.) Jeg vil ikke si hva scoren min var, da det er veldig personlig og jeg ikke vil skrive den ned noe sted!:-) håper på svar fra intelligente mennesker og andre smarte mennesker
Sist endret av tulatuttt; 27. januar 2016 kl. 11:25.