View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Hva er det du liker med det? At det har tatt styring over livet ditt eller det at det lopper deg for penger?

Det er ingen kritikk, vet selv hvordan det er. Men bare gi det en tanke å tenk på hva det er som gjør det så bra for deg, sånn egentlig. Kom gjerne tilbake med ett svar for det er jeg veldig spent på å høre.
Vis hele sitatet...
Fantastisk. De spørsmålene trengte jeg å høre.. Konstruktiv kritikk er noe helt annet enn kritikk!
Men det jeg liker med gamblingen er egentlig ikke relatert til penger en gang. Høres kanskje dumt ut, men når jeg spiller handler det om SPILLET, ikke pengene. Det får jeg slengt i trynet når det står 0,01 på kontoen min når jeg har spilt bort alt, da skjønner jeg hva jeg egentlig har gjort.. Men mens jeg spiller er det noe helt annet. Vanskelig å sette ord på egentlig, men den følelsen når dealeren buster med et bildekort opp og jeg har 16 for eksempel, den er så rå.

Men som du sier, i det store å det hele er det ingenting ved dette å like.. Setter stor pris på svarene dine, Jens1, takk!
Sist endret av GamblingKlovn; 6. desember 2016 kl. 18:18.