View Single Post
Sitat av celtseus Vis innlegg
Jeg har aldri fordypet meg i fluer før jeg ass men alt jeg skrev er fra et titalls antall artikler og research rapporter som kom opp når jeg googla istad for fascinasjons skyld. De fleste med kildehenvisning til offisiell forskning. Sjekka du gjennom de rapportene eller tatt deg tid til å fordype deg selv? Når det kommer til artikkeln på abc så står det som kilde at den opprinnelig er publisert på Discovery. Jeg finkjemma ikke gjennom alt jeg ass og det er grenser for hvor mye jeg gidder å diskutere fluers liv med en fremmed på internett men det får være opp til den enkelte om de syns det er kulest å oppføre seg som en superior og hensynsløs person mot andre levende vesner eller å oppføre seg humant, rart det skal være et spørsmål. Har knerta noen fluer i mitt liv men har ikke hjerte til å ta dem nå lenger, pleier å lempe de ut på et ark og det funker bedre for meg og dem enn å se dem streve og lide.
Vis hele sitatet...
Om du egentlig ikke har peiling på hva du snakker om, hvorfor skriver du da som om du har det og viser til en rekke kilder som foreløpig har blitt dømt nedenom og hjem?

I tillegg svarer du på en ekkel måte når du blir tatt med buksene nede..