View Single Post
Ikke døm meg for den jeg er, nå. For det er viktig og få litt erfaringer også nå, for fakta kommer man bare sååå langt med, og det kan jeg ikke så mye av, så Oh Lord Mercy.. Har du røyka hasj og gå inn i en tankebobble uten utsyn fra hvor og hvem du er før? Dette har hendt med noen jeg var/er glad i. Vi har kanskje tura for mye på alt mulig, men når vi tok flein så var detta for mye for åss. I tillegg fra og se fargehimmel gikk vi inn i en psykose. Der vi istedet satt og trippa på oss selv og ikke alt rundt seg. Dette var ca jævla skummelt, ga liksom et innblikk på hvor heftig dette var. Jeg har i ettertid tenkt på hva som skjedde, og jeg har ikke funnet ut hva det var. Men en ting er sikkert, jeg skal aldri gjøre sånnt mot hjernen min igjen.


Så for og gå over på noe annet, så vil jeg at du skal tenke på hva du gjør tilvanlig, når du er alene. Når du fyrer opp bønna di og sitter fjern som ei dupp. Om du tenker på deg selv eller anna stuff. Pass på deg selv. Så kommer alt annet av ting etterhvert.
Sist endret av ugler; 7. oktober 2008 kl. 12:08.