View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg merker at om dere vil gruble på om jeg skriver om meg selv eller ei egentlig er helt greit MTP anonymitet, men det må sies at det er ekstremt mange variabler IFT vold i nære relasjoner, og at det er provoserende at folk tror at besøksforbud er en "cure all", når jeg forteller at selv politiet sier man ikke skal gjøre det i denne situasjonen.

Ungen er ikke et barn. Det handler ikke om å bytte skole.
Vis hele sitatet...
Da må du lese om igjen hva jeg har skrevet. Har ikke sagt at besøksforbud er en cure all, jeg kan denne problematikken altfor godt og sier at å skjerme seg 100% fra kontaktmuligheter gjennom å få nytt nummer og flytte til en adresse han ikke kjenner er uhyre viktig for å ivareta sikkerhet. Da tenker jeg ikke bare på med drap og vold men den sikkerheten og roen man trenger for å rehabiliteres fra traumer, bryte traumebånd og få et liv uten alt stresset og frykten han bringer inn i livet. Det å ikke gi han innpass i sin verden og hverdag er viktigere enn et besøksforbud da besøksforbud ofte blir brutt uansett så lenge de fortsatt har kontaktmuligheter. Allikevel bør saken anmeldes både tilfelle noe skjer og fordi han kommer til å garantert fortsette å skade andre og det betyr mye for deres fremtidige sak og sikkerhet at det foreligger så mange anmeldelser på han som mulig slik at saken blir tatt alvorlig. Les om kampanjen taushet tar liv og ring 116006 for råd og hjelp.