View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde to gode venner som bare skulle prøve en gang, men så likte de det jo tydeligvis veldig godt, så det ble altså ikke med den ene gangen. De begynte å bruke det mye og etter hvert også selge det slik at de kunne finansiere eget bruk. Han ene havnet i alle fall skikkelig på kjøret, det samme gjorde dama hans. De gikk fra å se sunne og oppegående ut til å se ut som vrak i løpet av svært kort tid. Mistet etter hvert kontakten med dem.

Når det er sagt så har jeg også ved en anledning røyket heroin (med dem to). Var dritings, så hadde jo ikke gjort det om jeg var edru. Frister uansett ikke til gjentakelse, og jeg vet at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen.

Jeg syntes det er viktig å ta en samtale med venner og familie som ønsker å prøve harde stoffer. Da kanskje spesielt opiater. Det er ikke vanskelig å bli hektet på skitet. At du ønsker å ta en prat med vennen din viser jo at du bryr deg, og hvis han sier at du ikke har noe du skulle sagt, så er det jo bare å la han holde på som han vil. Da har du, som en god venn, i alle fall gjort ditt...