View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Kan du forsøke si litt om hva du opplever å interessere deg mer/mindre for? Er disse interessene viktige for livet ditt, eller er fokuset flyttet over til mindre viktige men mer fornøyelige sysler å drive med?
Vis hele sitatet...
Så klart! Det er helt klart ikke noe negativt med flyttingen av fokuset. Går fortsatt på skole, og jeg har i etterkant av psykedelikaen innsett hva jeg vil gjøre her i livet. Derfor, så fokuserer jeg mest på fag og hobbyer som er knyttet til den utdanningen jeg vil ta (bl.a. kjøpt en del bøker på egenhånd knyttet til fag, leser disse). Men, jeg har også falt av lasset når det kommer til fag som jeg mislikte før trippinga. I tillegg har jeg kastet inn håndkle når det kommer til venner jeg egentlig mislikte, og interesser/hobbyer jeg ikke var fullt interessert i. Klarer fortsatt å få greie nok karakterer, men motivasjon for tingene jeg mislikte har dødd helt.


Takker for alle svar. Har lest gjennom det dere har sagt og det har fått meg til å tenke litt.

Det er flere grunner til at jeg føler at behov for å trippe videre. Hovedsakelig fordi det er spennende og jeg liker den tilstanden der jeg er mer bevisst over egne handlinger, meg selv og omverdenen. I tillegg så synes jeg det er lettere å skulle akseptere de negative aspektene rundt mitt eget og andres liv når jeg er på en trip. Har tenkt litt i etterkant, og jeg har for det meste bare brukte psykedelika av den "syntetiske" versjonen. Det har gått for det meste i LSD og 2c-b, med et par mdma turer. Og jeg føler at under disse tilstandene, så får jeg meget med informasjon og det er lettere å skulle akseptere og gå igjennom det som kommer opp. Men, på samme tid føler jeg at det kan gå enda lengre. Blir mer bevisst over meg selv og hvordan jeg skal takle ulike ting, men det henger litt etter... akkurat som at jeg ikke kommer til det punktet der jeg kan gi slipp helt og ta til meg informasjonen. Jeg føler jeg har for mye kontroll, slik at det tar bort ifra den informasjonen og innsiktene jeg får. Altså, at siden jeg har så mye kontroll, vil jeg ikke helt vite hva jeg skal gjøre med det som blir presentert for meg.

Har derfor bestemt meg for å ta en god pause, for så å få tak i sopp og se om det fungerer bedre. Har hørt at det er mer "ukontrollerbart" sånn sett. Har også bestemt meg for å holde det til så lite som jeg føler er nødvendig.