View Single Post
Tja... Har jo spillt siden Vanilla, og jeg setter pris på å få tilbake spill-trekk fra eldre WoW expansions. For å putte pekefingeren på det hele; Spillet i sitt nåværende form, har svært få elementer som ligger i det som gjorde det utfordrende og morsomt for meg, og for kanskje mange andre spillere.
Selvfølgelig elsker jeg spillet; privat server eller ikke... Et slags elsk/hat følelse jeg har. Hva kan vi gjøre? dette er bare tankene mine.
Jeg skriver dette i faktum at jeg ikke har fått en ny spillevenn siden WoTLK og litt fram over til Cata. Folk jeg spillte med i Vanilla - BC flippa tabelet og ga bare opp i løpet av denne expantionet pga det var rett og slett trist med innelåste garisoner som hadde facebook spill på tabelet. Hvor er kommunikasjonen og samarbeidet man bygget med andre guild-members?
Ideen med garisons fra starten av så rått ut, men det snudde helt ræ**a.

Igjen jeg snakker for meg selv, men ville jeg elsket å ha eldre servere tilbake? Ja. Ville jeg foretrukket å spille der? Ja selvfølgelig, men om blizzard ikke kan gjøre/eller vil gjøre noe med det, så slenger jeg meg på pristine servers. enkelt og greit.
Nå kan jeg ikke snakke for alle sammen hva de vil ha, men nå snakker jeg bare for meg selv (folk har forskjellige meninger om dette. sånn som jeg, Pandaria var fantastisk for meg pga det var noe gøy atleast.) Alt er bare et stort spaghetti drama for meg, men Lefion? ingen kan vite hvordan det kommer til å bli. Vil Blizz ta med facebook spillene over til neste expansion permanent, eller vil de bare legge ut table missions for minigames dersom man kjeder seg bittelitt? (just for fun you know..) Vi vet aldri.

Hva enn de gjør, så håper jeg at de kommer fram til ett eller annet smart. De er flinke til å snakke, men kommunikasjonen mellom Blizz og Brukerne synker bare mer og mer. Synes jeg da!