View Single Post
Jeg har vært uten oxy siden søndagen nå, jeg byttet til 25microgram fentanyl plaster, som forsovet er et opiat, men mye lavere dosering en 40 mg oxy.
Vet ikke om det er varmen som hjelper på smertene, men klager ikke.
Skall til legen på mandag å snakke om mine bekymringer når det gjelder oxycodone, så får vi se hva hun sier.
Føler egentlig ikke uvisshet når det gjelder å slutte, etter 6 uker med full pump på morfin på sykehuset gikk jeg direkt cold turkey når jeg kom hjem, selv om legen advarte at jeg måtte trappe ned over lengre tid, gikk helt fint.

Kankje det er for at jeg har følt meg som en potte dritt i flere år at jeg ikke legger merke til om jeg blir dårligere av abstinenser, er dårlig hele tiden uansett

Planen var å gå uten oxycodone fra forrige søndag til førstkommende mandag og så langt har det gått helt fint, kommer uansett ikke få tak i oxy før da, så det må bare gå

trist å høre at andre mennesker sliter så innerlig med avhengighet.

ps. til deltasan: jeg har gått på flere av de preparatene du har, smerter, spesiellt dem legene ikke får bukt med er noe dritt, hos meg er det et skadet nerve senter etter ingrep som skaper problemer, det kan man gjøre fint lite med desverre .. stå på !!