View Single Post
Dette skjedde for noen helger siden.
Meg og 3 kompiser satt i garasje"hybelen" til en kompis, som er 10 meter fra der moren og faren bor. Han som bor der vi røyker, har en fortid der det har vært innblandet en del hasj.

Det begynte som en helt vanlig fin dag, vi handlet fra dealeren våres, 8 godluktende grønne grammere.
Vi begynte rett som det var og fikse opp 3 jointer vi skulle dele rundt, så fort vi kom oss hjem. Mens de andre fikset dem opp, bestemte meg og kompisen min og gå en tur for å teste ut varene i pipen først.
Vi finner et et lite skogsholdt, som virket ideal der og da. Vi finner frem det lille mekket vi har, og pipen.
Eieren av hybelen skulle få æren av det første trekket. I det han trekker det ned i lungene, hører vi roping fra veien som er ca. 15meter unna. Jeg kikker bort og ser til min store forskrekkelse at det er faren som roper etter oss.
Kompisen min hoster i et sjokkanfall uten like, før vi motvillig går imot han.

Han spør i sinne hva er det vi holder på med?! Jeg føler at det er kompisen som burde svare faren hans, og ikke jeg.
Det jeg ikke viste, var at kompisen min var så bøtte fjern, at han ikke helt viste eller skjønte hva faren sa, eller hvorfor han plutslig var der (hørte i ettertid).
Etter mye fjas, drar både kompisen min, faren hans og jeg tilbake.
Eneste jeg klarer å tenkte på er at jeg håper dem ikke sitter å røyker på jointene, eller sitter å mekker når vi kommer tilbake, siden faren så absolutt skulle se igjennom hybelen hans.

Vi prøver å åpne døra, som såklart er låst. Plutselig kommer kompisen vår og låser opp døra, og blåser en hvit sky av røyk rett i tryne til faren, og reagerte ikke helt før han skjønnte hvem det var. Face expression=Priceless.

Det var ikke veldig sketchy fra min side, men likevel kjipt. Dette hindret da ikke til at vi fortsatte kvelden som normalt, til tross for advarselene vi fikk.
Sist endret av phideph; 6. mai 2011 kl. 13:29.