Tråd: Badtrips
View Single Post
Bubles: Alle som har røykt en god del har nok opplevd det, eller ihvertfall noe lignede. Har selv vært utrolig dårlig at man skulle ønske man aldri hadde røykt hasj, eller i det hele tatt giddet å prøve det. Tenkte ihvertfall sånn når jeg var på det verste. Har aldri slitt med å spy, har kun gulpet en eller to ganger, altså ikke dirkete spydd. Var heller ikke dårlig de gangene, kom bare helt uventet. Tilbake til dårlig opplevelse, husker jeg hadde røykt ganske mye også lå jeg i sengen til en kompis mens vi hørte på musikk. Helt i begynnelsen var det digg som bare det, og vi digget musikken. Etterhvert fikk jeg en dårlig følelse i koppen. Fikk en følelse av å falle i sengen, flere ganger. Var utrolig ekkelt, snudde og vente på meg i sengen. Er ganske lenge siden så husker ikke så godt hvordan det var, men følelsene som gikk igjen kroppen var ikke behagelige. Lukket jeg øyene så kunne jeg liksom se at jeg falt ned i et svart hull. Jeg begynte å snakke med vennene som var tilstede for å prøve å komme inn på andre tanker. Det var ganske seint og når vi skulle gå hjem så ble det ganske mye for meg. Hadde sikkert en sammenheng med å ligge i sengen for å så reise seg raskt opp. Gikk rakst ned i første etasje og tok på meg skoene i en fei og stormet ut. Det regnet mye ute, og var vott på trappen. Da gikk det helt rundt i hode mitt, og jeg måtte bare sette meg ned. Ble så sittende der i noen minutter og trodde jeg skulle spy. (Ble våt som faen i ræven. ) Etter en liten stund tuslet jeg sakte meg sikkert til en bensinstasjon og satte meg på do og dreit. Tok så å kjøpte meg en pølse, og ble utrolig nok fin på bare noen minutter. Gikk så resten av veien hjem i god-skjev form. Har hatt noen få andre lignede opplevelser.

(Er som sakt en god stund siden dette skjedde, og husker ikke alt. Pluss så er det mye mer jeg husker fra den kvelden, som jeg ikke gidder å prøve å beskrive engang. Er så utrolig vanskelig å sette ord på tingene som gikk igjennom hode og kropp den kvelden.)

I senere tid har jeg tenkt over opplevelsen og tenkt over hvor sterke følelser som går igjen kroppen, og har blitt litt fascinert over det. Så den dag i dag er jeg bare glad for det skjedde, er følelser jeg ikke ville gått glipp av selv om det er nokså ubehagelig i øyeblikket. Det har også hjulpet meg i senere tid når har fått noe alle badtrips, når jeg blir dårlig, får litt rare følelser, uansett hva så tenker jeg bare nå blir det noe utenom det vanlige og prøver å se spennende på det. Veldig dårlig forklart men klarer ikke helt å sette de riktige ordene på det.
Sist endret av Bergensgutt16; 10. juni 2009 kl. 04:52.