Tråd: Badtrips
View Single Post
kan fortelle om en "bad-trip" med alkohol og hasj da...

var et sted og drakk også fant jeg ut at jeg heller ville smoke med en kammerat, en kammerat med sykkel skulle kjøre meg, gadd ikke å holde spritflaska mens jeg satt på med han for han kjører helt idiot... styrta heller det som var igjen ca 2 deseliter...
etter en vill kjøretur kom jeg til han kompisen jeg skulle smoke med, fant oss en fint sted oppe ved skolen og mekka en fin jonas der!
satt å smoke på en trestubbe, glad som bare det og klar for en heftig kveld! men akkurat da hasjen kikka, kikka også spriten jeg hadde drikke, ble helt sykt fucka og klarte ikke å stå, lå i en hau med bark en times tid, dritkvalm og alt snurra rundt, kunne så vidt se hva som var forand meg! etter en times tid klarte jeg å reise meg opp med hjelp av kammeraten min, han måtte nesten bære meg hjem og da jeg kom hjem spøy jeg ned hele dassen og gikk å la meg uten å tørke opp... aldrig før har hasj og alkohol hat den invirkningen på meg, og det skal dte aldri igjen! vært både sørpe drita og kakefjærn, men aldrig blitt så dårlig