View Single Post
Skvatt litt i sofaen her jeg satt, det er så mange år siden nå at jeg hadde helt glemt det. Jeg derimot oppnådde den "opplevelsen" når noen tegnet noe for meg, eller rotet i pennalet mitt, eller hvis noen tok hånden min for og skrive noe på den, spesielt hvis det var med en kulepenn Husker spesielt noen episoder ifra syvende klasse.

Jeg satt og tegnet i kunst og håndverk timen, husker ikke helt hva som skjedde før eller etter det egentlig fordi det eneste jeg kan få fram er at jeg kjenner igjen akkurat den opplevelsen. Og det var når en ifra den andre klassen satt ved siden av meg engang vi hadde elev miksing. Rett ved pulten min på huk satt han, samtidig tegnet han en racerbil på et ark foran meg, zoooona helt ut der jeg satt. Det var denne jeg tenkte på først når jeg så tråden, siden jeg husker at han tegnet så lenge, å desto lengre desto intensere ble opplevelsen

Den andre gangen var ofte, hvis noe tilfeldigvis kom bort til pulten min mitt i timen for et eller annet så var jeg der igjen. Men var aldri noe som jeg tenkte over før den gangen som jeg fortalte om over - det var da jeg først la merke til hver eneste gang.

Om jeg husker riktig, så er jeg ganske sikker på at grunnen min for og sitte nærmest døra simpelt var fordi søppelkassen sto der. Så hver eneste elev i klassen vår som hadde en blyant og vesse, eller noe søppel og kaste, eller andre grunner - så måtte dem frem til pulten min, som jeg plassert rett ved søppeldunken.

Men har aldri opplevd det siden barneskolen, husker det skjedde mye ifra fjerde klasse til syvende. Var egentlig ganske kult at jeg kom over tråden din og at jeg kobla det opp med engang. Høres sikkert rart ut at jeg er så engasjert i dette her, men var bare så morro og komme på noe som jeg aldri helt forsto som mindre. Og det at jeg, uten og være bevist for det, gjorde handlinger for og oppleve det igjen. syke greier