View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skulle ønske jeg opplevde noe slikt. For meg er det mer slik at jeg er jevnt over ulykkelig, har det kjipt og ser ingen vei ut av det. Også blir det plutselig så altoppslukende at jeg bare ønsker å dø for å få fred. Når det virkelige tungsinnet treffer så kan det i mange dager. Da kommer jeg knapt ut av sengen og klarer ingen ting. Må bare ha det helt stille og gjerne litt mørkt.

Går på endel medisiner pga psyken. Og har forsøkt alt av medisiner tror jeg. Og jeg har forsøkt å være av medisiner. Jeg har tatt meg selv i nakkeskinnet og løftet meg etter nakkehåret for å forsøke å tvinge meg inn på et bærekraftig spor. Virkelig lagt ned innsats på å få det bedre. Inkludert selvhjelpsbøker, kurs, terapi hos psykolog, gruppeterapi, frivillig innleggelse og tvangsinnleggelser. Ingenting virker og slik har det vært i en ti års tid. Har tilogmed forsøkt rus, både alkohol og andre substanser. Når rusen stiger/kjennes kan jeg kjenne et lite snev av muskelavslappning og fred. Ikke lykke eller glede. Bare litt ro i hodet. Uansett mengde av rusmiddel så varer denne roen typ et par minutter også avløses den av sterk indre uro også etter en stund kommer tungsinnet. Ikke engang rus virker. Det eneste jeg ikke har prøvd ennå er mdma eller LSD pga manglende kontakter og manglede ork til styre rundt på svartewebben.

Har forsøkt å meditere, og også ,mindfulness. Jeg har liketil forsøkt å meditere under rus å tinge tankene over på feks en gammel forelskelse eller lignende men det er så lenge siden at jeg ikke klarer å finne den gode følelsen.

Skulle gjerne lest den wikien men har så dårlig konsentrasjon om dagen at jeg ikke fikser å lese og forstå engelsk. Er det noen som kunne skrevet et sammendrag på norsk litt sånn kjapt? Google translate ødelegger ordstilling og setninger og da blir det bare tøv i hodet.