View Single Post
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Savner en del info rundt mikrodosering på bruket her. Er det noen som har mulighet å komme med litt inputs?
Kanskje noen har erfaringen og teorien som kreves for å lage en potent tråd om temaet?

- Kan man mikrodosere hver dag i feks 2månder? Må dosene da økes regelmessig?
- Hvilken dose tar du når du mikrodoserer? 10ug? 20ug? 30ug?
- Hvordan gjør du det? Klipper du opp merkene? Legger du de i vann å drikker litt hver dag?
- Mikrodoserer du i hverdagen, eller bare ved spesielle anledninger/perioder?

Setter veldig stor pris. Og hint hint, om du tror du kan lage en god tråd om det, så gjøre det gjerne. Vet det er flere brukere som lengter etter det.
Vis hele sitatet...
Har ikke svar på alle spørsmålene dine, men kan fortelle litt av min erfaring med mikrodosering av LSD. Er ganske nylig introdusert til LSD også, men det er et fantastisk stoff.
Jeg ville ikke mikrodosert hver dag i 2mnd, du måtte ha økt dosene ganske mye for å i det hele tatt kjenne det om du tar det hver dag etter hverandre i så lang tid. Om jeg skulle mikrodosert mye ville jeg gjort det slik at jeg tok det med 2-3 dagers mellomrom slik at du får inn noen dager i uken. Eller gunne på en uke, der du går opp i dose for hver dag hele uken. Så gå en uke uten. For så å starte på igjen.
Det jeg har gjort var å klippe opp lappen med en saks, sikkert bedre om du har en liten veldig skarp kniv. Jeg klippet opp min lapp slik at det lille jeg tok ble rundt 10-20ug. Merket også at jeg var mer kreativ på den dosen.
På den dosen blir jeg bare veldig glad gjennom hele dagen. Det blir gøy å gjøre hverdagslige ting som du til vanlig synes kan være litt kjedelig. Tror mikrodosering passer til alle dager, uansett om det er noe viktig du skal gjøre eller om du bare skal ha en rolig dag hjemme.
Pass på at du ikke tar for mye syre da. Hvis du tar deg selv i å stirre inn i veggen for lenge eller at ting begynner å puste eller bevege på seg så har du gjort noe feil.
Har forresten tenkt til å mikrodose selv i morgen
Lykke til
Sist endret av slappegodt; 24. november 2016 kl. 19:54.