Tråd: MDMA tips
View Single Post
Det beste er musikk! Enten hjemme eller ute på byn, hvis du liker å danse og er bekvem med å junk in public.
Jeg hater byn å klubbar, bortsett fra da jeg har MDMA; da elsker jeg den hoga basen og alle mennesker.

200mg er fint for en tur eller to, beroende på hvor mye du veier, vad du har for tidligere erfarenhet av ulike droger.
Jeg ville ungått å redosere. Alle de ganger jeg virkligen har mått DRITT dagen etterpå, er når jeg har redosert mye. Hvis jeg bare kör en dropp eller to maks, blir dagen etter noe annet, synes jeg.
Sliter mindre på skallen, og.

Kan vara lurt att gjemme telefon, eller blockere den, sammen med sosiala medier.
Det kan vara jevlig kjipt dagen etter hvis man forklart sin kjarlighet for halva telefonlista natten for.

Du kan jo administrera kristallerna ulike og.

Du kan f.eks. legge det i en bit dopapir og svelge det som en bomb.
Det tar opptill 2 timmer innen det kicker, beroende på dos og diet.

Du kan snorte det, men det brenner som faen og tar fortsatt en del tid att slå på.

For mest bang for your buck, plugge det rektalt. Los opp i vann, dra in i Revaxor-pumpe, legg deg på dogulvet, penetrera, skyt, knip ihop.

Har aldrig tatt IM eller IV, men kicken fra rektalt bor rekke gott nok.
Hvis du kjorer derbak, husk å justere dos. Du vill ikke OD med en gummipumpe i analen.
Sist endret av travaxa; 15. mars 2017 kl. 08:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.