View Single Post
Hehe, jeg morer meg stort over å lese at noen faktisk er gærne nok til å forsøke naturens vidundere, selv vil jeg ikke ut med om jeg har gjort det eller ikke.

Datura er ikke av de plantene, som Tias korrekt opplyser, en bør prøve å eksperimentere uten riktig research og kritisk holdning! Selv noe så respektert som erowid-databasen kan en ikke alltid stole på skal inneholde de riktige opplysninger.

Jeg leser også med interesse at Mantus har faktisk forsøkt det. Og ingen virkning?

Hm, jeg er en sliten hobby-researcher av typen 'nyssgjerrigper' med skade for meg selv og 'ingen andre omgivelser' (vel, ikke alltid - spørs research-typen) og må si meg forundret over akkurat det resultatet.

Såvidt meg bekjent holdt det for min del å følge den mest utbrukte te-oppskriften for datura - og det var forsåvidt effektiv... Eller var det peganum harmala (Syrian Rue).

Svarte, mindre naturlige eksperimenter framover, det tar på hukommelsen dette...

Så gikk jeg ut med det allikevel - grønn te og yerba mate blir det sterkeste jeg prøver framover.

Meldrøye inneholder ikke LSD (lyserg syre dietylamid) men LSA (lyserg syre) som er en grunnsubstans til LSD-25 (lol).

Helt korrekt av z0p igjen, men har du først fått ekstraktert lysergsyra di fra meldrøyen, gi f... i å forsøke å utvinne lsd-mellom-produktet for å renstille LSD-25, tro meg på det, du klarer det ikke (med mindre du har høy kvalitet innen lab-utstyr og rimelig god peil på biokjemi eller relatert).

Så lysømfintlig er det foredlede produkt du ønsker at det faktisk forandres a la peroksid-strukturen (tja, sånn ca forenklet forklart) at fargen på lyspæra di er alfa og omega hvilket metode som videre skal fremstille foredlinga osv.

Benyttes standard alkaloide-ekstraktering av meldrøye for utvinning av LSA, med normal (N) vask-prosedyre og standard syre-base ekstraksjon av mellom-produktet gir en LSA i base-form, drypp det, lagre, drypp en gang til, lagre - og fortell meg forskjell på LSA og LSD her på forum neste gang.

Da skal jeg være på forum måpende av beundring til den som klarer å overbevise meg om at sukkerbiten han/hun tok inneholdt en særdeles klar forskjell rusmessig av LSA og LSD-25...

Dog er det helt riktig av z0p da, meldrøyen inneholder alkaloiden lysergsyre og ikke det syntetiske relasjonen lysergsyredietylamid, a la ephedra-planten inneholder alkaloiden ephedra og ikke det halv-syntetiske fremstillingen effedrin....

NB! Det er mest vanlig å røyke dmt, dog te-metoden er gjengitt som tryggest - uten at det skal kunne være forsvarlig gjenskrevet av meg - vi snakker om en av naturens aller sterkeste hallusinogener, og giftig som f..........

Minus til Tias som relaterte lsd til dmt, selvom jeg skjønner moralen i det.

Såvidt meg bekjent har det ennå ikke oppstått overdose av lsd noen former, de negative effekter av lsd er individ-relatert, anno resultater a la modum bad... (og kanskje noen ikke fullt så forskningsrelaterte historier med basis i sanne omstendigheter, a la eternity trips)

Sitat av Bothrops
Ta kontakt med fagfolk eller finn noen bøker om temaet. Tror ikke datura er noe du burde rushe liksom, siden det er så heavy.

Jeg ville ikke satsa helsa eller i værste fall livet mitt på et forum.
Alt folk skriver på forumet her stemmer ikke. Mange har peil, men det er også folk som kommer med bastante konklusjoner, selv om det kanskje bare var noe kompisen til naboen til broren til far din sa i fylla.

For alt du vet kan vi være en konspirasjon for å få deg til å spise deg død på piggepler.
Vis hele sitatet...
Piggepler får deg død (koma)! Nå husker jeg te-eksperimentet. Det var syrian rue! Pigg-eplene er kun bladene som skal inntas, og det med en god dose alkohol (tror jeg). Eplene i seg selv får deg i koma. Jeg gav noen blader til en kompis som absolutt måtte prøve det, og tross mine advarsler om styrken, ble han funnet i en grøft, liggende i kun underbuksa, og ble ikke seg selv igjen på ca. 3 måneder etter forsøket. Huff-huff... Bladene uten samtidig inntak av alkohol gir deg ingen rus... Men uansett, livsfarlig!
Sist endret av Dodecha; 26. oktober 2007 kl. 16:50. Grunn: språk og tegnsetting