View Single Post
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Jeg er en tung kar, jeg ville startet med og ta begge de 70MG i pilleform samtidig.
Syntes Aduvanz gir svært lite rus med mindre jeg tar ganske store doser, sist gang tok jeg 3 eller 4 stk 70MG samtidig og ble ganske bra ruset, men ikke kraftig.
FYI, du er nok våken til dagen etter
Vis hele sitatet...
Man bør kanskje ikke anbefale doser som dette selv om det er sånn du bruker det.
Før så kjente jeg omtrent ingenting når jeg prøvde 5 stk 70mg kapsler, mens i dag så fungerer en sånn kapsel helt greit på meg.
Dette er en drøy forskjell for meg som tidligere kunne bruke flere brett med 10mg attentin om gangen. Ett brett med 10mg attentin tilsvarer 5 kapsler med Aduvanz 70mg, så jeg måtte sikkert tatt rundt 10 kapsler for å få litt form. Det er like mange kapsler som jeg har i 9-10 dager nå. Det er drøyt!
Skal sies at jeg brukte alt fra 0.5g til flere gram med amfetamin hver dag på denne tiden.

Så jeg tror at en kapsel vil være mer enn nok for trådstarteren som tilsynelatende aldri har prøvd noen amfetaminer før. Så kan hen heller ta den siste etter en stund om hen ikke føler noe særlig effekt.