View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Nå står de for fall, en etter en..
Neste ut Grease
Vis hele sitatet...
Ikke sett filmen og aner ikke hva den handler om, men jeg leste linken din. Om det stemmer det folk skreiv veit jeg ikke, men verden går jo faktisk fremover selv om det noen ganger virker motsatt.

Om filmen forherliger en kultur som ikke er sosialt akseptert idag så er det vel greit at folk får ut frustrasjonen? De kunne selvsagt valgt å slå av filmen om den ikke passet for dem, eller tenkt at filmen gir et historisk blikk på hvordan ting var annerledes før og stoppet der. Men la de nå ventilere. Vi kan jo også velge å ikke lese kommentarene, på samme måte som de kunne slått av tv'n.

Selv tenker jeg at verden VAR jo annerledes tidligere. Historien får vi ikke endret, men for min del får redaktørene selv vurdere om de ønsker å merke filmer de regner med kan få mye pes. Og om de føler at de ikke ønsker å vise en film eller serie på sin plattform, kanal osv så er egentlig det også helt greit for meg. Om folk liker filmen er også helt greit for meg.

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det begynner å bli ganske skandaløst hele greia.

Når skal de ta for seg det gamle testamentet? Der er det mye gull.
Vis hele sitatet...
Skandaløst? At folk ikke liker det budskapet de føler filmen formidler eller at tv2 orket å skrive om saken som jo skjedde i utlandet?

Eller er det skandaløst at ikke alle har samme takhøyde og romslighet?

Eller kanskje mer at verden har gått videre siden 70 tallet?

Gamle testamentet er jo redigert, klippet og tilpasset nye tider for lenge siden. Testamentet 2.0 aka nye testamentet
Sist endret av _abc_; 7. januar 2021 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.