View Single Post
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Damn. Hadde det bare vært morsomt! Husker Eckbo som kronisk umorsom, men trodde ikke det var så ille ass.
"Norsk komiker" er en selvmotsigelse.
Vis hele sitatet...


Den sketsjen her er det lenge siden jeg har sett! Jeg har også ledd av den her i gamledager men nå var den jævla vond og se!

@Bothrops, dette er litt OT i forhold til selve tråden men ser mange på internet kommer med kommentarer som dine, norsk humor er en selvmotsigelse osv. Vit at jeg spør i jævlig god tro fordi jeg er genuint nysgjerrig, men hvorfor mener du det f.eks? Jeg er ganske internasjonal av meg og jeg er ganske kritisk til en del kulturelle ting Norge har oppfostra opp gjennom men jeg klarer ikke se hvorfor eller hvordan en del amerikansk humor teknisk sett er sååååå mye morsommere liksom. Jeg tar Harald Eia over CK any Day, og jeg lurer på om Rick and Morty (som forøvrig er en av mine favorittserier) hadde hørtes ut på norsk? Noen ganger så tror jeg, meg selv inkludert at vi synes ting er kulere fordi engelsk er et kulere språk enn norsk. Nå skal det sies at det er mye banebrytende ræva norsk humor men jeg er ikke enig i at nivåforskjellen er så stor som mange vil ha det til.
Som sagt, jeg lurer genuint på hvordan andre forholder seg til dette, det kan jo hende folk har synspunkter og poenger jeg selv har oversett.
Sist endret av equimanthorn; 16. desember 2020 kl. 00:41.