View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av vindaloo Vis innlegg
.. fin tittel.
Kommer det mer?
Vis hele sitatet...
Trenger det så mye mer a? Jeg har gitt nok opplysninger til at man kan skjønne hvordan jeg regner ihvertfall. Litt tidligere i tråden nevnte jeg en kvart kilo fett, det er ganske nærme basalforbrenningen til et menneske.

Men siden du spør vindaloo - jeg liker jo å prate.

Jeg har utarbeidet en egen slankekur "for alle" som jeg kaller Charlie Sheen slankekuren

Den er ikke vurdert eller designet mtp på kostnad, eller effekt på helse, kun på tap av kroppsfett. Man kan spise hva man vil også!

Charlie Sheen slankekuren tar utgangspunkt i en post fra en svenske fitnessutøver, modell og estetisk übermensch Martin Berkhan, som så mange andre før og etter seg, skulle avlive myter om trening og fettap og komme med harde, effektive råd for hvordan å deffe/cutte/slanke seg. Mange her har vært inne i en periode der man obsesser over sånt.

https://leangains.com/the-truth-abou...muscle-growth/

Martin var ikke villig til å gi opp hverken kaffe eller alkohol, og innarbeidet i steden den type remedier i sitt treningsprogram.
Og han likte også å spise hva han vil.

Han gikk gjennom forskning rundt alkohol og trening, og fant ut at alkohol messet et signalstoff som regulerte sult og sparemodus for kroppen.

Basically så er den ultimate slankekuren:

- Gå på speed
- Ikke spis hele dagen
- Bryt sammen av dette senere på kvelden,
drikk så mye alkohol og spis så mye mat du vil

Peppern dreper sultfølelsen. Mangelen på spising gjør at enhver handling du foretar deg utover å ligge stille, booster fettapet.

Alkoholen gjør at du takler det å ha sultet deg og spise senere på kvelden bedre, ren alkohol har et termisk tap av kalorier på 20% for omdannelse til kroppens energikilde, og forstyrrer i tillegg signalstoffet leptin som i teorien er med på å regulere sultfølelse, fettlagring og andre relevante ting

Denne slankekuren virker latterlig, men den har fungert for meg selv og mange andre. Den har noen styrker som nesten ingen "normal" slankeurer har. At du får lov å drikke alkohol, at du kan spise hva du vil, at du går på speed i tillegg.

Den kontrer alt som er "svakt" i den disiplinløse slanker, og etterhvert så lærer man seg å sulte seg av selve kuren, så trenger man ikke lenger amfetamin for å sulte seg. Akkurat sånn som folk som faster lærer seg det og får gode insulinnivåer til slutt, så venner man seg til alt.

I tillegg har den et massivt sultevindu
Sist endret av meaculpaUIO; 11. mai 2020 kl. 21:34.