Tråd: Lyrica
View Single Post
Sitat av polaroid Vis innlegg
Tankekjøret kan fort være på grunn av Lyrica også - om man våkner og enda er rusa uten å skjønne hvorfor, men kun opplever negative effekter så er det jo lett å bli litt angsty. Det hadde jeg også blitt.

Jeg trekker tilbake det jeg sa angående dosering, det som er nærmere sannheten er nok heller at du får mest positive effekter sammenlignet med negative ved doseringer under 600mg.
Jeg går på 2x300mg daglig, vel og merke foreskrevet av lege, og kan ikke si at effekten av Pregabalin alene er nok til at man skulle ønske å øke dosen over 600mg.

Av tidligere erfaring vil jeg si at doser mellom 150-450mg kombinert med noen pils, en lav dose benzo eller opiater -- eventuelt bare en spliff -- er det beste man kan bruke legemidlet til i rusøyemed. Eventuelt som midlertidig lindring av abstinenser fra for eksempel alkohol og benzo, da den demper hele nervesystemet.




Husk at Pregabalin forsterker alle benzodiazepiner skulle du ønske å seile samme sjø igjen ved en senere anledning.
Dette øker overdosefaren om du bruker høye doser benzodiazepiner, så ha det i mente.

Lyrica kan fort ha verre abstinenser enn heroin, men dette er bare noe jeg har hørt fra folk som har gått gjennom avrusning - og mine anekdoter kan ikke sees på som en faktaopplysning.

Lykke til videre. Håper livet behandler deg vel fremover.
Vis hele sitatet...


Tusen takk, og i like måte!