View Single Post
Sitat av The Great Catsby Vis innlegg
Kan rapportere "fra gølvet" at grunnen til at jeg er medlem i Rødt og en del av valgkampgruppen deres, er nettopp at de i praksis er de eneste som tar oss "på gølvet" på alvor.
Den oppfatningen deles av de fleste oppegående folkene på diverse fora for arbeiderkamp og generell sosialt motivert politisk diskusjon jeg frekventerer.

Det er etter min mening på høy tid at Arbeiderpartiet skifter navn, da det ikke har vært beskrivende siden Gro Harlem Brundtland.
De stemmer gang på gang på arbeiderfiendtlig politikk, og er blitt en blek kopi av Høyre, som i alle fall er mer ærlige om at prioritetene for dem er kapitaleiere og ikke verdiskapere.

Om du tar deg en halvtime og leser gjennom partiprogrammet vil du forhåpentligvis se at det meste der gir mening.

Grunnen til at Venstre, Høyre og FRP gjør det så bra på målinger her på forumet, kan jeg ikke tenke meg kommer av annet enn at det er mange kontrære ungdommer her som kanskje ikke har vært særlig delaktig i arbeidslivet enda.
Om man har stått i jobb noen år, og kjent avmakten og følelsen av fremmedgjøring mellom deg selv og verdiene du skaper, og fortsatt stemmer på et av de usosiale, arbeiderfiendtlige og kapitalistiske partiene, ja da vet ikke jeg hva som er i veien med deg.
Vis hele sitatet...
Dette sa meget lite om Rødt.
Du rakker kun ned på andre partier og de som ikke stemmer Rødt.
Vil minne om at selv om man ikke stemmer Rødt så er man ikke nødvendigvis kapitalist.