View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
"Vi har glemt for empati, så vi stemmer fremskrittsparti"? Gutta i mammas kjeller? (både tenåringene og godt voksne regnes med) Trygdebeista som ikke vet bedre?

Og hva er folkas begrunnelse for å stemme freppiefrepps?
Vis hele sitatet...
Sånne som deg er grunnen til at jeg stemmer FRP, jeg stemmer FRP på trass. Jeg synes FRP er heeelt på trynet i mange saker, men jeg hater at folk på venstresiden stigmatiserer og kaller folk for idioter, rasister osv ved å stemme FRP. Det er populært å hate FRP, og svært mange av de som roper høyest om hvor forferdelig FRPere er, er folk som har den meningen utelukkende fordi de får "kudos" for det. Det er irriterende å bli kalt skjellsord av folk som er dummere enn deg, folk som har satt seg mindre inn i politikken enn deg, folk som har en mening som utelukkende enten er basert på overskrifter eller venners meninger.

Jeg tror helt ærlig at venstresiden er hovedgrunnen til at Trump er president, jeg tror svært mange stemte på Trump i protest. Folk er lei av hykleriet på venstresiden, de som hevder å være moralsk suverene, og fantastisk tolerante, uten selvinnsikt nok til å gjenkjenne sitt eget hykleri.

Jeg er klar over at det er litt barnslig å stemme på et parti jeg ikke mener er det beste i protest, men det er min måte å få utløp på frustrasjonen på.