View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mollypolly Vis innlegg
Prisen på forsikring har jeg etter å ha undersøkt på Storebrand, gjensidige og andre forsikringsselskap. Må ha flere forsikringer for å dekke både behandling, uføre osv. Anbefaler å sjekke der om man er interessert, forsikring bør man uansett ha.
Vis hele sitatet...
For det første så kan dei ha ein låg pris, fordi dei kan utelukke pasienter som har auka risiko. Viare kan dei ha låg pris fordi dei ikkje treng ta heile rekninga. Staten tar svært mykje, m.a. gjennom fastlegeordninga.

Om du skal ha universell dekning må i praksis dei som er lite sjuke betale for dei som er meir sjuke. Alternativet er at dei som har størst behov for helsehjelp ikkje får helsehjelp - altså det som er tilstanden i USA.
Sitat av mollypolly Vis innlegg
Det nærmeste eksempelet på at privat helsevesen og forsikringsordning fungerer er det bare å se mot dyrene våre. Jeg har en hund jeg har forsikret, pris 2k i året. Der dekker de utgifter opptil 30k med 25% egenandel, og de dekker alt inkludert død og tyveri(kan dekke mer eller mindre etter mine behov).
Vis hele sitatet...
No er jo 2k i året for 30k dekning med 25% eigendel ikkje spesielt god deal... 30k vil for eit menneske neppe dekke eit enkelt beinbrudd engang. I tillegg vil jo eigendelen vere problematisk når ein kjem opp i større regninger.
Sitat av mollypolly Vis innlegg
I Singapore så har de et forsikringssystem som garanterer alle forsikring ved at de som vil ha premium forsikring også dekker forsikring for de som ikke betalingsevne.
Vis hele sitatet...
Men er det vesentleg billegare? Og korleis er statusen til alle framandarbeidarane i Singapore, som jobber på verft for 2 dollar timen? Har dei forsikring?
Sitat av mollypolly Vis innlegg
Ang medisinmangel er det staten som har en leverandør, som da får ha monopol. De tar da den prisen Norge betaler og skjer det noe med leveranse er man fucked for å ha låst seg til en leverandør.
Vis hele sitatet...
Har staten låst seg til ein levrandør? Det er vel heller snakk om at det er begrensa tal legemiddelfirma som produserer identiske legemidler - og at produksjonen innimellom får problem. Tar eg ikkje heilt feil vart apotekmarkedet deregulert for ein del år tilbake, og generelt er det konkuranse, både på detaljist og grossistleddet.