View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Å hjelpes. mollypolly. Du har ingen legitimitet, og det er ingen andre enn hormonfylte, reaksjonære 16-åringer, som blir overbevist om noe som helst ved at du slenger ut løse påstander. Jeg har prøvd å trekke ut essensen av det du egentlig påstår:
  • Du påstår at privat helseforsikring kommer til å koste maksimum 7000kr per år og har mye bedre og skreddersydd dekning
  • Du påstår at en privat helsevesen med forsikring vil være bedre og billigere enn det eksisterende helsevesenet
  • Du påstår at privatisert helsevesen med forsikring vil være raskere i Norge enn det eksisterende helsevesenet
  • Du påstår at alle vil komme til å være dekket av det privatiserte helsevesenet, fordi alle vil komme til å ha privat helseforsikring (i motsetning til i alle andre land som har et privat helsevesen med individuell forsikring)
  • Du påstår at det eksisterende helsevesenet i Norge i dag ikke gir deg oppfølging før 6-12 måneder har gått
  • Du påstår at med skattelettene som er gitt i det siste har inntektene til staten blitt høyere enn de var før skattelettene kom
  • Du påstår at du drukner i avgifter og reguleringer hvis du liker å drive med strikking (hæ?)
Disse få punktene klarte jeg å grave fram, pakket inn i en høystakke av tomme ord uten nevneverdig innhold. Ingen av påstandene har du belegg for å uttale deg om, og du har ingen kilder som kan støtte opp om noen av dine påstander.

Du kommer til og med med en påstand om at Norge (generelt?) kalles "bakvendt land" (sic), som om dette skulle være en universell sannhet som alle er enige om. Hvem kaller Norge for bakvendtland? Norge kalles også Verdens lykkeligste land, Verdens mest utviklede land, og landet med Verdens beste demokrati.

Hvis disse andre påstandene også stemmer, og vi er verdens lykkeligste, demokratiske og mest velutviklede land, så gjør det kanskje ikke så mye at en eller annet kis på internett en eller annen gang kalte Norge for et "bakvendt land", da.

Jeg hadde antakeligvis blitt mer overbevist om Liberalistenes partiprogram hvis du, i stedet for å skrive alt dette, bare hadde satt deg ned på huk og bæsjet på gaten foran meg
Sist endret av Tias; 6. august 2017 kl. 00:56.