View Single Post
Sitat av Kalakov
Jeg begynte å snuse som 19/20-åring. Lest veldig mye om forskningrapporter angående helsefaren ved snusing, og snakket med lege før jeg bestemte meg for å begynne. Det jeg kom frem til var at den lille nikotinrusen, prikken over i'en i hverdagen, var for meg verdt den lille helsefaren ved snusing.

Og jeg syns alle fortjener "det lille ekstra" på samme måte som at alle (over 18) burde få lov til å ta seg en øl når de har lyst (selv om det også er skadelig), eller at alle kan få ta seg en hamburger når de vil (som jeg mener er like destruktivt som å ta seg en snus).

Og ser du på en av de dokumenterte farene ved snusing, høyt blodtrykk, så blir det bare barnemat i forhold til hva et usunt kosthold og lite mosjon vil føre til.

Det er sant at nikotin har vist seg å være mer avhengighetsskapende enn heroin og kokain, MEN det må sies at nikotin-abstinensene er ingenting i forhold til abstinensene ved narkotika. Nikotin-abstinenser er så og si bare psykiske.
Vis hele sitatet...

Hvorfor du bestemte deg for å starte aner jeg ikke, men touche til det du sier, bra skrevet kp til deg, forklarer mye av grunnen til at jeg selv tar meg en pris iallefall =)