View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
99,99% ville sluttet å jobbe i kassa på Rema også om de ble steinrike. De som hadde valgt å fortsette har de en patologisk tvangslidelse?



Hvis jeg kunne tjent 5000 kroner timen på å suge eller ta kuk i ræva så hadde jeg, som heterofilt mannfolk, gjerne jobbet 10-20 timer i måneden og hatt millioninntekt. Jeg hadde valgt det any day of the week fremfor å jobbe en 9-4 jobb der jeg tjener 4% av den lønna. Det hadde nok vært rart i starten men som alle jobber så hadde jeg nok blitt vant med det. Hadde det ikke vært noe for meg så hadde jeg sluttet.
Vis hele sitatet...
Mer nedverdigende "jobb" klarer jeg faktisk ikke å forestille meg uansett timelønn. Ville heller samlet tomgods fra alkiser enn å selge kroppen min. Kunne ikke falt meg inn å prøvd det en gang, spesielt med tanke på at jeg er heterofil. Blir helt kvalm av tanken på å skulle selge kroppen min til menn. Og det hjelper lite å ha penger når selvbildet blir føkka. Skjønner ikke tankegangen din, men hey, folk er ulike. Personlig hadde jeg blitt traumatisert tror jeg. Fysj.

Og tenk om ryktet hadde spredd seg og familien din hadde fått vite det? Du hadde blitt uglesett så det synger etter.

Rema anydayof the week for min del i alle fall. En drømmejobb i forhold.