Tråd: REGELENDRING Anonym posting
View Single Post
synes reglene er ganske klare etter å ha fått det forklart et par ganger på pm hvor grensene går, men sliter fortsatt med å rapportere poster jeg ikke vet hvor havner på skalaen da det ikke handler om kjøp og salg, men mer bare shitposting og kverulering uten noe saklig å komme med.. jeg vet ikke, men selv om noen poster en masse shit anonymt betyr ikke at de ikke kan gjøre det under et brukernavn også, men regelmessige brukere av forumet vil jeg tro lettere kan ignorere den brukeren sitt drama enn å dømme alle "anon" under en kam, den er værre for meg da jeg vet de fleste anon's faktisk kan oppføre seg, men igjen mange som ødelegger så mye for de som legit søker el gir saklige råd og/eller diskusjoner.

i en "optimal" freak så vil jeg slippe å dømme "anon" pga alle de som ødelegger det, men er ikke lett når man vil hjelpe for at man ikke vet om det er den samma kødden som sist, som jeg ikke vil bruke tid på. føler også at om alle skal drive rapportere for hver minste ting de mener ikke er legit el føler seg truffet, el ikke backa av en haug med kilder så blir det enda verre igjen da alle er forskjellig og har foskjellig meninger og erfaringer.