Tråd: REGELENDRING Anonym posting
View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Nei, håper ikke noen tar det som en klage på moddingen, jeg har full forståelse for at det er et frivillig og ganske stort arbeid. Det var bare for å bidra med tilbakemelding på hvordan jeg synes funksjonen påvirker forumet.
Vis hele sitatet...
Ja, og det er bra, men om man leser nso og andre i ledelsen, samt andre brukere kommer det frem at funksjonen har flere gode sider. Det negative ved det mtp. dårlige poster er vi helt avhengige av at flere bidrar. Vi sitter alle her og ser freakforums verdi, så jeg bare drømmer så smått om at flere bidrar til rapporteringen, så de legitime behovene for brukere blir ivaretatt, samtidig som vi fjerner støyen.

Sitat av Munted Artist Vis innlegg
..men ikke akk vanskelig med 50% basic OPSEC å unngå at selv administrasjonen her ikke kan spore det
Vis hele sitatet...
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
har ikke tvil om at det finnes folk i staffen her som kan spore folk som bruker opsec om det er det du sikter til..? men igjen så hvorfor bruke all energien som trengs i den prosessen om det ikke er no alvorlig?
Vis hele sitatet...
Se sitatet over. Men du har helt rett, generelt sett har folk bedre ting å bruke tiden sin på. EDB var for øvrig et forsøk på å være vittig.
Sist endret av Xasma; 31. august 2019 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.