Tråd: REGELENDRING Anonym posting
View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Mitt tips er, at la det koste en 50-lapp eller noe lignende, for å poste anonymt. Disse pengene går så til et veldedig formål. Mine forslag er Leger uten grenser, Redd barna og Amnesty International. En kan også ha anonymkreditt, altså en betaler en sum på forhånd. En kan også få f.eks. 2 gratis anonymposter i året gratis. Men når det koster litt penger, så kan det hende det tvinger noen å tenke seg om et par ganger, før de velger og poste anonymt.
Vis hele sitatet...
Det var ikke så dumt, egentlig. Men postinnholdet tatt i betraktning, så burde nok inntektene gå til mental helse og rusreform.no

Sitat av nso Vis innlegg
Hvorfor ikke 500?

Men ja. Terskelen for å poste er lavere når man kan være "anonym". Men tenk over hva det innebærer. Det vi har observert er at det går både i positiv og negativ retning.

Mens "shitposting" gjøres enklere så gjør det også enklere å skrive om ting som man ikke vil at venner/stalkeren skal kjenne dem igjen i. I har sett at Anom gjerne poster om tyngre ting. Argumentet om "opsec" over faller bort da 95% av brukermassen ikke vet hva det innebærer.

Shitposting løser vi kjapt og enkelt vha report.php
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i den verdien. Og med betaling, så får man færre svar med andres erfaringer om sensitive tema, folk gidder neppe å betale for å svare andre.

Jeg ville stemt for å forby/slette anonyme innlegg som åpenbart ikke inneholder noe som helst personlig.
Sist endret av *pi; 30. august 2019 kl. 17:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.