View Single Post
Joda, eg er sikkert i søkelyset. Tror eventuelle som vil finne meg vil få ett problem, bor i utlandet. Logger meg på naboens nettverk osv.
Kommer til å lage bomba innebygd i trykksikkert og vanntett rør, tror det er det beste under sånne forhold. Når dette skal skje er litt mindre klart. Har gått og tenkt på dette her lenge. Det kommer til å bli utrolig spennende når ideen skal settes i live. Mulig eg tar opp hele seansen med mikrofon under sjøen, lyden av en undervannssprengning på dypt vann er dritkul.
Har drevet og sprengt en del under vann før, 170 meter. Brukte da lampett ledning med hjemmelaget tett/trykksikkert rør + gjennomføring for ledningen. Relativt lett å få trykksikkert om man har litt peiling på trykk og vann.

Om eg er proff tviler eg på, virker som de fleste andre her inne har mye mer greie på saker og ting enn hva jeg har. Jobbet tidligere i ett knuseverk hvor vi sprengte og knuste stein, dette var en liten lokal dritbedrift. Sjefen var litt sprø så i en alder av 15 fikk jeg og en kompis håndtere sprengstoff, tennere, det. lunte osv. Tidligere gikk det mye soda klorat mosedreper og sukker + litt ammunisjon av og til. Lagde mange rørbomber av mosedreper og sukker, skikkelige som vi sveiste selv, hadde tilgang på rør i alle dimensjoner. Når jeg tenker tilbake brukte vi blyant bly og strøm fra moped/220 v fra hus til å fyre av med......morsomt.