View Single Post
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Kan ikke si hvilke som ikke er flein, da jeg aldri har plukka flein før. Kun lært det ut i fra bildene i denne tråden, men kan si at du ihvertfall har flein der.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet at jeg har flein der. Det var ikke det som var spørsmålet No offence, men jeg ser ikke helt poenget med at noen som har mindre erfaring enn jeg har selv skal identifisere soppen min. Jeg er nok ikke den eneste som kommer her for å få bekreftelse på at jeg har plukket rett sopp fra noen som har erfaring med fleinidentifisering og plukking...Noen som i det minste har holdt en nyplukket fleinsopp i hånda si...Jeg synes det trekker ned legitimiteten til hele tråden når folk som aldri har plukka selv plutselig skal begynne å identifisere soppen. Det skaper bare mer usikkerhet for de som kommer her for å få soppen sin identifisert. Jeg syns det er fint at du vil hjelpe, men i verste fall kan du ende opp med å gjøre noen en stor bjørnetjeneste (i ordets rette betydning). Sopp er ikke noe man leker med, for å si det sånn...Beklager hvis jeg er litt streng, det er bare min mening og jeg snakker kun for meg selv, men jeg setter pris på om du kan overlate identifisering av min sopp til andre som har mer erfaring. Håper du ikke tar deg nær av det! Ønsker deg en god kveld