View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Ekkelt å sitte her å lese at folk syns det faktisk er greit å støtte grupperinger slik som Al-shabaab og i samme slengen rettferdigjør massedrap på sivile. Groteskt og ekkelt, men jeg forventer egentlig ikke noe særlig mer fra de venstre-ekstremistene på forumet her.
Vis hele sitatet...
Hvem er venstreekstrem her sånn nøyaktig? Eller slenger du bare "alle som ikke er imot islam er venstresekstreme commies.."

F.eks meg, hvis du ser litt rundt om på samfunns-delen av Nff - i de nyeste trådene, så vil du se at jeg er litt høyreorientert, mao langt langt unna noen venstrekstremisme.

______________
@ Bamse; Tenkte å spørre deg siden du sikkert har litt mer peil enn meg:

Det snakkes om <kristen kulturarv> i de siste innleggene, men er igrunn ikke henholdsvis kristen og islamsk moral, etikk og div. sånt i grove trekk mye av det samme?? Sånn i tilfelle du også kjente litt ting ved kristendommen..

Jeg mener fordi, er ikke en (litt) konservativ protestantisme i tillegg til jødedom den religionen som mest likner islam??
Altså en sånn konservativ/strengere protestantisk kristendom som vi hadde før i tiden i Norge, har fortsatt i sørstatene i USA..
Sist endret av aeon_illuminate; 11. august 2013 kl. 02:48.