View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av its_firmalogo Vis innlegg
Forstår den, men som påpekt av mentalmelt så er det litt dumt å dra inn personer som Woxholth, og referere til epost dialog, som han ikke har godkjent blir publisert eller referert til i en tråd som dette.

Vil og påpeke vidarlo at måten du skrev til meg på epost uten å svare om dine egentlige intensjoner, for så å publisere innlegg rett etterpå, var kritikkverdig. Du kunne informert meg om hva du ønsket, så ville jeg selvfølgelig ha samarbeidet og forstått.
Vis hele sitatet...
Du har allereie drege Woxholth inn i diskusjonen ved å namedroppe vedkommande. Ei grei løysing er jo å spørje vedkommande om det er greit.

Eg ser forøvrig ingen problemet med at eg sende e-post, og spurte etter dommane, og skreiv i tråden at du ikkje var interessert i å gje meg kopi av dei. Du skreiv i tråden at du kunne sende kopi av dommer på e-post, og då er det relevant for tråden at det ikkje stemte. Eg utleverte heller ingen informasjon om deg.

Ettersom eg har spurt minst to ganger om fullstendig dom, og ikkje relevante utdrag (eg har påpeikt mangelen ved dei relevante utdraga), så tviler eg på påstanden om at du ville samarbeida.