View Single Post
Sitat av Who? Vis innlegg
Tydeligvis så vet du ikke noe som helst om hva å "ikke funker i jobb" og det å slite psykisk faktisk innebærer. Tross alt så er kravet for å få uføretrygd at inntektsevnen er nedsatt med minst 50%, ikke 100%.

TS: Det beste du kan gjøre for å få bedre råd er å forsøke å skaffe deg en billigere leilighet, evt. Søke om bostøtte. Du bør også sørge for at du har den rimeligste strømavtalen hos den rimeligste strømleverandøren og attpåtil forsøke å begrense strømforbruket ditt mest mulig.

Når det kommer til jobb så kan du jo alltids forsøke deg som Mystery Shopper, dersom dette er aktuelt for deg. Ikke spesielt godt betalt, men langt bedre enn det du får betalt for å svare på spørreundersøkelser.
Vis hele sitatet...
Jeg vet veldig godt hva det vil si å slite psykisk. Forskjellen er at jeg faktisk tok et oppgjør med meg selv, og fikk hjelp. Når man sliter psykisk er det verste man kan gjøre å sitte hjemme hele dagen for seg selv med tankene sine. Man må få behandling, også må man ha noe annet å tenke på. Det er bare piss at man ikke kan jobbe når man sliter psykisk. Kanskje ikke på butikken eller med kunder, men finnes en god del man kan gjøre...

Min intensjon er ikke å dytte noen ned, men av og til så trenger man en reality check, som jeg også selv en gang i livet trengte.