View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Det første man må gjøre, er å spore ned disse menneskene.
Vi som samfunn må kunne kreve å ha kontrollen over folk som er potensielle barneovergripere - forby dem omgang med barn, og gjøre deres familie og venner klar over hva de er.
Vis hele sitatet...
Alle er potensielle overgripere. Alle som begår overgrep er ikkje pedofile, og ikkje alle peodfile begår overgrep. Å stigmatisere ei enkelt gruppe slik kan jo føre til at pedofile ikkje tør oppsøke helsevesenet, som gjerne kan gje dei støtte og hjelp.
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Heldigvis har politiet gått igang med denne kartleggingen, og kan hacke datamaskinene deres og finne ut om de har overgrepsmateriale.
Vis hele sitatet...
Det at vi har tankepoliti skremmer meg. Forøvrig kan politiet på ingen måte gjennomføre tvangsinngrep utan ein konkret mistanke. At du er pedofil er ikkje ein konkret mistanke. Det er heller ikkje ulovleg å vere pedofil.
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Dernest burde de fått fotlenke, for å passe på at de ikke beveget seg i områder hvor barn ferdes, så som skoleveier, i nærheten av barnehager, strender og lignende.
Vis hele sitatet...
Ah, endå meir stigmatisering, sånn at vi er sikker på at oppegåande pedofile aldri vil røpe det for utanforståande. Det jo fungere?

Eg har meir tru på å fjerne stigmatiseringa, gjere psykologhjelp lettare tilgjengeleg, og satse på å avverge overgrep. Det krev og meir forskning, t.d. om erotiske noveller og dukker faktisk kan forhindre overgrep. For sjølv om eg finn det usmakleg, så skader fiksjoner ingen - og om det kan redusere mengda overgrep er jo det gunstig. Og bør i så fall vere del av behandlingstilbod.
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Vi kan rett og slett ikke ha det slik at politiet sitter på informasjon om potensielle overgripere, og ikke foretar seg noe før overgrep finner sted.
Vis hele sitatet...
Du har posta innlegget via tor. Det bør vere indiser nok for at du ønsker å vere anonym. Og anonym vil du jo åpenbart vere fordi du har noko å skjule. Kva er det du vil skjule? Politiet bør umiddelbart spore deg opp og sjekke kva kriminelle uhyrlegheiter du står bak, sidan du har behov for anonymitet!