View Single Post
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Helt enig, dessuten sier han jo at han elsker weeds.. De første sesongene er ganske bra, men etter det blir det bare helt jævlig dårlig.
Se hvertfall første episode av Arrow! Gleder meg til å se mer.
Vis hele sitatet...
Det er det som er så kjekt med serier. Det er så jævlig mange av de, og vi kan like akkurat det vi vil! Men nå føler jeg at jeg må forsvare weeds litt her...

Weeds er en av de beste seriene som har gått på TV. Hvorfor? Fordi karakterutviklingen er grisebra! Humoren er spot on - hver jævla gang. Og historien gikk faktisk til et sted på åtte sesonger. OG, sist men ikke minst så fikk vi en god avslutning på serien, imotsetning til det vi gjør med altfor mange andre. De fleste serier bare går og går helt til de blir kansellert. Som Supernatural som egentlig skulle vært, og var meningen å avslutte etter sesong5. Hvis du sluttet å se på weeds bare fordi sesong 3 (eller var det S4?) var noe dårligere enn de andre så har du gått glipp av en jævlig bra serie! : D

Som du sikkert har skjønt ser jeg på jævlig mange serier. Det er bare noen få av de jeg legger like godt merke til og husker like godt som weeds. Og som sagt så ser jeg fortsatt på Arrow, men tviler på at jeg kommer til å huske den like godt etter 2 år. Men igjen, smaken er som baken... =)